Somnul face bani


Bine, măi, Napoleon, piticule, eu dorm în medie nouă până la zece ore pe noapte și dacă nu ar trebui să mă trezesc să fac bani zilnc, poți să fii atât de sigur precum e de mic curu tău de francez fandosit că aș dormi și mai mult.

somnul face bani

Publicitate Totuși, pentru mulți somnul este o problemă. Conform unui sondaj recentbritanicul de rând doarme doar șase ore și 19 minute pe noapte — deci mai puțin decât cele opt ore recomandate — în timp ce Raportul de Somnrealizat de The Sleep Council îna arătat că mai mult de o treime dintre britanici au suferit de probleme de somn mai mult de cinci ani.

Linkuri accesibilitate

Din fericire, există o industrie în continuă creștere care se ocupă de rezolvarea acestor probleme. Totul de la terapii holistice la aplicații de mindfulness la saltele în valoare de 62 de mii de lei îți sunt oferite ca panaceu pentru problemele de somn și poți vedea de ce sunt atât de populare: prea puțin somn poate duce la banala răceală și depresie, infarcte și atacuri de cord, somnul face bani un risc crescut de obezitate, cancer, demență, diabet și tensiune arterială ridicată.

Și te mai simți și prost. Toate lucrurile astea pe care oamenii au încercat să le evite.

Cât poate sta treaz un om?

Deși dorm în medie nouă-zece ore pe noapte, calitatea somnului meu este îngrozitoare. Mă trezesc în toiul nopții; sufăr de transpirații nocturne și mă trezesc adesea în bălți din propria transpirație rece hai, scoate-mă la întâlnire ; și, în general, mă trezesc și simt că aș mai dormi încă opt ore.

somnul face bani

Are loc într-un weekend la Truman Brewery din estul Londrei și prezintă toate leacurile de la cele naturiste ulei CBD, Ayurveda, hipnoterapie, uleiuri esențiale până la ultimele noutăți din aplicații, roboți și tehnologia somnului.

Patul are un senzor dedicat pentru presiune și-ți măsoară pulsul, respirația și temperatura corpului ca să creeze algoritmi de date care-ți promit un somn nocturn perfect, dacă poți să uiți de vocea din mașinărie, blestemată să șopteaacă pentru eternitate lucruri despre respirația copiilor.

somnul face bani

Îi spun despre problemele mele cu somnul și-mi recomandă obișnuitele: somnul face bani lumina albastră și social media cu o oră înainte de culcare; evită cofeina după o anumită oră; creează-ți un mediu pentru somn care este calm, confortabil, răcoros și consistent.

După spusele lui James, să te uiți la televizor înainte să te culci nu este neapărat ceva rău — doar asigură-te că ai un filtru pentru lumina albastră și evită să te somnul face bani la lucruri care-ți cer să fii conectat intelectual. Recomandă un show de stand-up sau seriale precum Friends care a este ușor de urmărit; și b știi exact ce se va întâmpla fiindcă l-ai urmărit deja mai des decât pe propria reflexie.

somnul face bani

Cât despre sfaturile speciale pentru mine în legătură cu somnul, există și vești bune și rele. În timp ce vei începe acea rutină, vei ști că ești gata de somn.

Meniu cont utilizator

Fără să am mai mulți bani ca să investesc în tehnologii care reglează temperatura precum FreshBed sau Moonași nepregătită să fac față stării provocate de o pernă care se răcește, am comandat niște pijamale și cearceafuri din bambus. Fără să vreau să par că fac reclamă pentru Big Bamboo, căcatul ăsta îți schimbă viața. Te și încălzește și răcorește în același timp și mi-a redus dramatic frecvența și severitatea transpirațiilor nocturne.

În plus, este moale și mătăsoas și mă face să mă simt precum o Prințesă Persană, un sentiment pe care încerc să-l accesez mereu, cât mai ieftin.

Configurarea primului program de somn

Publicitate Mi-am și dezvoltat un orar pentru somn și cred somnul face bani ar putea funcționa și pentru tine fiindcă este testat: un duș cu un gel de duș liniștitor, urmat de un spray pe bază somnul face bani ulei cu magneziu sau o baie cu sare de magneziu și câteva picături de somnul face bani esențial de iasomie și trandafir dacă vreau să mă simt luxoasă ; un ceai de mușețel înainte de somn; ulei cu miros de lavandă pe punctele de presiune; un amestec de uleiuri esențiale de mușețel și lavandă pe pernă; și o încercare în mare fără succes să nu stau pe social media și să mă necăjesc cu toate opiniile teribile și chestiile tragice înainte somnul face bani culcare.

Lucrul ciudat despre obsesia noastră curentă cu somnul este că, la fel ca toate celalalte chestii, a fost integrată în limbajul capitalismului.

  1. După următoarea dvs.
  2. Somnul: ultima baricadă a rezistenței în fața capitalismului Distribuie Print Scopul vieții fiind acela de a face bani si de a-i cheltui, e limpede că somnul stă în calea perfecțiunii capitaliste.
  3. Citiți și:   Bolile grave la care ne expunem dacă nu dormim suficient Ce se întâmplă după 24 de ore de nesomn Se întâmplă frecvent ca oamenii să stea 24 de ore fără să doarmă.
  4. Somnul: ultima baricadă a rezistenței în fața capitalismului

Fiecare studiu despre somn menționează productivitatea, iar cea mai multă atenție este acordată importanței unui somn bun cu scopul de a mări productivitatea companiei și a forței de muncă.

Este specializată pe soluții de somn corporatiste.

Si të dilni nga Depresioni? Live ne Instagram me Fatjona Cici

Cu ajutorul infograficelor, ne arată impactul global al privării de somn: în Marea Britanie este vorba de 50 de miliarde de dolari sau 1,86 la sută din Produsul Intern Brut. Limbajul wellness-ului și al grijii de sine și-au făcut loc la joburi, iar argumentul subtil din spatele acestui trend este că angajații bine odihniți opțiuni binare cu rsi munci mai eficient.

Așa că o mare parte din industria în creștere a somnului este interesată de importanța somnului numai atâta timp cât poți face mai multă muncă în timpul programului.

Manual de utilizare iPhone

Autoarea într-un pod pentru pui de somn Produsele pentru siestele rapide — făcute special pentru afaceri ca să maximizeze eficiența muncitorilor — sunt pretutindeni la expoziție: sunt mai multe nap pod-uri care folosesc totul de la somnul face bani senzorială la tonice pentru somn ca să te ajute cu atenția.

E aproape ca un fort din copilărie, dar de lux, cu un mic raft și luminițe, plus un pat de o persoană curbat.

somnul face bani

Somnul face bani pus căștile, mi-am tras pătura pe mine și mi s-a zis să-mi mulțumesc pentru acest timp oferit mie însămi. O batjocoresc în timp ce mă uit pe Somnul face bani cu mai mult calm ca înainte, un sentiment ajutat probabil de cele o mie de miligrame de ulei CBD pe care le-am gustat decât de vocea din urechea mea.

somnul face bani

Simt cum devin o furnicuță mult mai harnică. Nu căutam asta.

Pe aceeași temă

Ce dracului s-a întâmplat cu somnul de dragul overclockarea depozitului pe opțiuni binare a dormi pur și simplu? Somnul ca să uiți că totul este rău și că fasciștii regresivi idioți vin la putere în toată lumea, iar planeta se va duce dracului în timpul vieții noastre?

Vreau să știu cum să dorm mai mult și să fac mai puține.

Vezi mai multe articole din categoria somnul face bani Câţiva dintre participanţi au avut voie să se odihnească opt ore, în timp ce altora nu le-a fost permis să doarmă deloc sau au avut la dispoziţie foarte puţin timp pentru a se odihni. Potrivit sursei citatea doua zi, specialiştii le-au cerut acestora să repete sarcina sau să îşi amintească imaginile văzute cu o zi în urmă, în timp ce creierele lor erau analizate cu ajutorul imagisticii prin rezonanţă magnetică funcţională fMRI. Cei care s-au odihnit opt ore au avut cele mai bune rezultate, iar acest lucru a putut fi observat în activitatea înregistrată în creier. Totuşi, specialiştii sunt de părere că pentru a fi siguri de influenţa benefică a somnului asupra creierului sunt necesare mai multe studii. În acest moment nu se cunoaşte exact numărul de ore de somn necesare pentru un impact optim asupra organismului.

Vreau să știu cum să accesez un somn atât de profund încăt doar o palmă peste față să mă mai poată trezi. Vreau să dorm ca Albă Ca Zăpada după ce a mușcat din mărul otrăvitor.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 1. Nu puteţi să dormiţi pe spate Dacă dormitul pe spate este dificil pentru dumneavoastră sau dacă, de fiecare dată când dormiţi pe spate, vă treziţi apoi pe o parte, ar putea exista o cauză ascunsă în spatele acestui fapt. Atunci când sunteţi lungit pe spate, apar o serie de schimbări fiziologice care ar putea să interfereze cu respiraţia. Femeile în vârstă de peste 40 de ani sunt predispuse să dezvolte UARS. Potrivit unui studiu francez, realizat pe femei suferind de insomnie sau care dormeau insuficient, peste jumătate dintre ele prezentau întreruperi ale respiraţiei la nivelul căilor respiratorii superioare.

Facem mult prea multe de prea mult timp, atât de mult încât uzăm rapid toate resursele planetei și ne încălzim casa fără să mai poată fi reparată cu dorința asta neîncetată și nebună a productivității. Pământul arde. Am făcut deja destul.

Mai bine cumpără-ți niște ulei cu magneziu și întinde-te, cu cât mai mult, cu atât mai bine.

Despre nutritie Cand dormi bine, te trezesti odihnit si bine-dispus, pregatit pentru activitatile de zi cu zi.